keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Åboogie-supershow vol.2

Meikän eka radioesiintyminen ikinä. Ihan hauskaahan se oli.. ja lupaan et ens maanantaina on tuplasti parempi. Tässä olisi biisilista ja myös linkki ohjelmaan. Tsekiditsek.

Monk Higgins - Black Fox
Iisac Hayes Movement - Vykkii
Linda Di Franco - My Boss
Elizer - Freedom Says
The Chi Lites - We Need Order
Gil Scott Heron - Home Is Were The Hatred Is
The Ingram Kingdom - What Else Can I Say
Main Ingredient - Euphrates River
Marc Capanni - I Belive In Miracles
Elder William Smith - His Voice
Eddie Kendricks - Date With The Rain
Elder William Smith - His Voice
Jerry Washington - Set Your Soul On Fire
24-Carat Black - I´ll Never Let You Go
Wild Fire - USSR
Monica Zetterlund - Du
Smile Street People - Lypso Disco
Blue Magic - Look Me Up
Forecast 1 - You´re My One And Onely
California Flight Project - California Flight
Brenda Jones - This Is The Me Me
Lyn Collins - Think
Freddie Scott You Got What I Need 
Biz Markie - Just A Friend
Breakbot - Make You Mine
Dam Funk - I Like Your Big Ass (Girl)
Edward Fisher - Cruisin'
The Moments- Ride Your Pony Girl
Charles Williams - Standing In The Way 
Lee Edwards - Love Equal Opportunity
Maze feat. Frankie Beverly - Feel That You´re Feeling
Rythm Machine - Put A Smile On Time
Nycc - Make Every Day Count



Ei kommentteja: